Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzeOwszem, zostały oddane na reklamację, ale oczywiście bez żadnych butów "zastępczych" więc kilka tygodni z głowy. Najlepszym markom się to jednak nie powinno zdarzać, nawet w najtańszych modelach.
OdpowiedzBardzo prosimy o bezpośredni kontakt mailowy na info@xpdboots.pl. Niestety Pańska reklamacja nie trafiła do nas :-(, w związku z czym mamy podejrzenie, iż buty zostały zakupione w salonie współpracującym z poprzednim importerem. Lista Autoryzowanych Dealerów XPD znajduje się na stronie www.xpdboots.com .Wszelkie reklamacje rozwiązujemy na bieżąco. Pozdrawiamy, XPD Team.
Odpowiedz